Saturday, September 1, 2012

FİKİR PAYLAŞIMI YAPMAYA NE DERSİNİZ:)))

Fıstıklar,

Bir Cumartesi daha işe gelmenin burukluğu ile bilgisayar başına oturmuştum kiii içimdeki ören bayan'ı ortaya çıkarmaya karar verdim. İşyeri ortamında nasıl mı? Her gün pc başında oturup hantallaşan insanlar olmaktan o kadar çok yoruldum ki bazen hayatıma renk katmak istiyorum. Mesela kırda oturup sabahtan akşama kadar sessizliği ve doğayı dinlemek istiyorum. Hayatın akışını ve insanları uzaktan izlemek ama seslerini duymamak:D neden mi seslerini duymamak istiyorum, Çünkü bizler farkında değiliz ama o biçim bir gürültü kirliliğiyiz. Her kafadan bir ses çıkar ve kimsenin kimseyi dinleyecek sabrı yoktur. Öncedenmiş söz gümüşse sükut altındır sözleri, susmayla ilgili tüm sözler atalarımız zamanından kalmış. Ama akıl almıyoruz alamıyoruz. Mesela dün nişanlımla konuşurken diyoki; Siz kadınlar neden sürekli birbirinizi görünce laf sokar ve birbirinizin açığını arasınız :) . Gerçekten biz kadınlar neden böyleyiz. Aslında susmak karşındakinin yaklaşımını gördükten sonra içindekileri döktükten sonra yada tavırlarını benimsedikten sonra yani temkinli davranırsak daha iyi olmaz mı? Bence harika bile olur da nerde bizde o sabır....


Neyse konu teee nerden nereye geldi:) sessizliğe doğaya o kadar çok ihtiyacım var ki.... Ama nişanlıysanız, Ve kafanızın içinde binlerce düğün planı varsa Siz kimse yokken de rahat olamazsınız ki :) Gece gündüz düğün fikirleri ile yatıp kalkıyorum :) O kadar komik ki her gün yeni bir fikir :) İşte kızlar benim çok ilginç fikirlerim oluşurken sizlerle de fikir alışverişinde bulunmak istiyorum. Sizde nişanlıysanız ve düğün fikirleine ihtiyacınız varsa birlikte paylaşım yapalım olur mu :))

No comments:

Post a Comment